APARATUL FIX

Cui se adresează aparatul fix?

Adolescenților, care nu mai pot beneficia de terapia cu aparate mobile deoarece au încheiat creșterea scheletală, precum și adulților, pentru deplasările dentare și corectarea ocluziei (mușcăturii).

În cazul adulților, tratamentul ortodontic poate fi extrem de util și în îndreptarea unor dinți care urmează să fie pregătiți pentru aplicarea unor lucrări dentare, care în absența terapiei nu ar putea fi realizate corect.

O altă situație este aceea în care o persoană are un dinte lipsă, iar spațiul respectiv poate fi închis prin migrarea dinților „din spate", astfel încat să nu se șlefuiască dinții adiacenți pentru o punte sau să nu se aplice un implant (care este costisitor).

Cu alte cuvinte, persoana în cauză va avea numai dinții săi naturali, care nu se pot compara ca rezistență și funcționalitate cu nicio lucrare sau implant.

Există cazuri în care, din punct de vedere strict medical, un pacient nu necesită tratament ortodontic („mușcătura" sa este în limite normale, masticația este satisfăcătoare), dar din punct de vedere estetic tratamentul este extrem de benefic pentru fizionomia și confortul psihic al persoanei în cauză.

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la Advanced Gentle Dentist.

Consultația este gratuita!

Brosura Ortodontie

Stomatologie fara Durere prin InhaloSedare!" "Transforma anxietatea dentara intr-o stare calma si relaxata"

Stomatologie laser copii fara durere, fara sangerare. Medici pedodonti si ortodonti specializati

Fara Freza! Fara Anestezie! Fara durere! Pentru copii si adulti FARA: anestezie, vibratie, zgomot, miros si presiune asociata turbinei stomatologice!