BIOSTIMULARE LASER

Biostimularea laser are efecte benefice în cazul tratamentului ortodontic.

Biostimularea laser se utilizează în stomatologia modernă atât pentru grăbirea vindecării unor țesuturi afectate, cât și pentru a diminua durerea. În cazul tratamentului ortodontic, durerea care apare (în special după fiecare activare în urma vizitelor regulate) poate fi diminuată cu ajutorul biostimulării laser.

Cum este realizată?

La finalul fiecărei vizite la medicul ortodont se realizează o astfel de procedură de biostimulare cu ajutorul laserului. Aceasta durează doar câteva minute și nu prezintă niciun fel de durere sau disconfort pentru pacient.

Cum funcționează biostimularea laser?

Biostimularea reprezintă tratamentul stomatologic prin care energia luminii laserului produce un răspuns biologic. La nivel celular apare o creștere a metabolismului, stimulând creșterea de ATP (combustibilului celular). Astfel, se îmbunătățește respirația celulară, favorizează sinteza de colagen, drenajul limfatic pentru a reduce edemul, are efect antiinflamator prin scăderea sintezei de histamină și crește producția locală de endorfine. Această creștere a metabolismului local normalizează funcționarea celulară si produce vindecare tisulară.

Astfel, putem spune că energia laser are un impact și un efect asupra țesuturilor, fapt ce duce la scurtarea perioadei de purtare a aparatului ortodontic fix.

Care sunt beneficiile?

• Durerea este diminuată semnificativ
  • Procesul de îndreptare a dinților este realizat într-un timp mai scurt

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite.

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți.)