Back to school!

A venit timpul ca cei mici să renunțe la dulciurile pe care s-au obișnuit să le mănânce în vacanță și să-i ajutați să adopte o rutină dentară sănătoasă!

Deși cariile pot fi prevenite, acestea rămân cea mai frecventă boală cronică a copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 11 ani, dar și a adolescenților cu vârste cuprinse între 12 și 19 ani. Infecțiile dentare și durerea pot afecta felul în care mănâncă, dorm, se concentrează și îi pot împiedica să se distreze anul acesta la școală! Puteți începe să preveniți aceste probleme cu următoarele sfaturi utile:

Programează-i o consultație!

Medicii pedodonți sunt foarte ocupați în această perioadă a anului. Programează un detartraj pentru cei mici chiar acum!

Stabilește-i obiceiuri sănătoase!

Încurajază periajul dinților de două ori pe zi și utilizarea aței dentare o dată pe zi. Chiar dacă diminețile sunt uneori haotice, este important să se păstreze acest program.

Cumpără o pastă de dinți cu fluor!

Studiile au demonstrat că fluorul ajută la prevenirea cariilor. Întreabă medicul pedodont ce pasta de dinți este potrivită pentru copilul tău.

Încurajază mâncarea alimentelor nutritive!

Gustările prietenoase pentru dințișori sunt fructele, legumele sau nucile. Batoanele de cereale, jeleurile și bomboanele se lipesc de dinți și pot cauza carii.

Încurajază consumul de apă!

În timpul zilei de școală, copilul trebuie să aibă tot timpul apă potabilă. Alegeți pentru copii apa în locul băuturilor îndulcite cu zahăr, alături de câteva felii de portocală, lime sau lămâie pentru puțină savoare.

Cumpără-i o periuță de dinți amuzantă!

Asociația americană de stomatologie recomandă înlocuirea periuței de dinți o dată la trei-patru luni, sau la semne vizibile de uzură. Lasă copilul să-și aleagă periuța pentru a fi apoi motivat să-și spele dinții!

SURSA

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în lasere în California US.

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)