Cum gestionăm apariția bolilor parodontale?

Dinții noștri sunt foarte importanți și este datoria noastră să facem tot posbilul să-i păstrăm cât mai mult timp. Este nevoie de o igienă bună și de conștientizarea importanței acestora în viața de zi cu zi.

Bolile parodontale încep să afecteze din ce în ce mai mulți oameni, din ce în ce mai tineri. Acestea afectează de fapt gingia și celelalte țesuturi care susțin dintele. Astfel, el își pierde mobilitatea și are nevoie de ajutor specializat pentru a putea fi salvat.

Deși nu se poate spune cu exactitate care este cauza apariției acestor boli, cei mai importanți factori sunt cu siguranță placa bacteriană și tartrul. Așadar, periajul și utilizarea unui duș bucal pentru menținerea sănătății orale sunt esențiale.

Cum identificăm apariția unei boli parodontale?

La controlul periodic, medicul stomatolog va observa cu siguranță faptul că există o problemă și va acționa încă de la stadiul de început al bolii parodontale.

Ce se întâmplă însă atunci când nu ajungem la medicul stomatolog o lungă perioadă de timp? Trebuie să identificăm existența unor simptome și să facem o programare cât mai rapidă la un medic parodontolog.

Simptomele sunt:

• Se formează noi spații între dinți
  • Gingiile încep să se retragă (se desprind practic de dinți)
  • Se observă pungi de puroi
  • Dinții încep să aibă mobilitate (se mișcă atunci când îi atingem)

Există un tratament pentru bolile parodontale?

Acest tratament este unul complex prin care se dorește de fapt încetinirea evoluției bolii. Există numeroase protocoale și planuri de tratament care pot deveni incomfortabile pentru pacient atât în timpul, cât și după tratamentul parodontal.

La Gentle Dentist ne dorim să avem pacienți fericiți, care să vină cu încredere pentru orice tip de tratament. Astfel, protocolul nostru în gestionarea problemelor parodontale implică utilizarea laserului. Am ales această metodă deoarece este minim-invazivă, respectă cel mai mult țesuturile, iar vindecarea este mult mai rapidă decât în cazul tratamentelor tradiționale. În plus, tratamentul laser în ședințe repetate este singurul care reușește să îndepărteze în totalitate acel țesut infectat (care se numește țesut de granulație)

Prin combinarea energiei laserului cu un spray apă, tehnologia laser acționează asupra țesutului fără leziune termică, iar tu te poți bucura de un tratament mult mai confortabil, fără traume pentru țesut.

Puteți afla mai multe informații despre parodontoză chiar AICI

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)