Cum pot fi tratate bolile parodontale cu ajutorul laserului?

Pacienții cu probleme parodontale simt un disconfort la nivelul cavității bucale, au nevoie de timp pentru a-și rezolva probleme, iar costurile pentru aceste proceduri sunt ridicate. Metodele clasice prin care se realizează o curățare profundă sunt o experiență neplăcută, care îi sperie pe pacienți. Medicii trebuie să îi informeze astfel despre alternativele mai plăcute, incluzând aici și tratamentul cu laserul.

În ultimii 50 de ani laserele au devenit importante nu numai în stomatologie, ci și în oncologie, oftalmologie, chirurgie estetică și cercetare biomedicală.
Ce trebuie să știe pacientul despre lasere și tratarea parodontozei:

Să conștientizeze

Sănătatea dentară a adulților este amenințată de aceste boli parodontale, un raport recent al Centrelor de Control al Bolilor indicând faptul că 47,2% dintre adulții care au peste 30 de ani suferă de o boală parodontală.

Este o opțiune mai bună

Tratamentul laser utilizat în tratarea pacienților cu boli parodontale este minim invaziv, iar pacientul se bucură de un confort ridicat. Astfel, rezultatul nu implică multă sângerare, nici umflături sau senzație de disconfort.

De ce are rezultate bune tratamentul laser?

Protocolul REPaiR WaterLase pentru parodontoză tratează infecția, țesutul necrozat, germenii anaerobi și elementele înconjurătoare compromițătoare. Protocolul WaterLase REPaiR este o alternativă extrem de eficientă și confortabilă în comparație cu procedurile chirurgicale clasice.

Avantaje

Fasciculul laser, cu dimensiunile sale reduse, îi permite acestuia să trateze țesutul în condiții de siguranță, fără a afecta zonele înconjurătoare.

De ce ar trebui să alegeți tratamentul laser?

Laserul ucide bacteriile din pungile parodontale, timpul de recuperare este mai scurt, iar structura sănătoasă a dintelui rămâne intactă.

La noi în cabinet, tratamentul parodontozei se face laserul Erbium WaterLase.Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în lasere în California US.

Consultația este gratuită!
   +40723.726.125 |   +40721.773.377