De ce ar trebui să alegeți tratamentul laser pentru problemele gingivale?

Boala parodontalăeste o infecție a gingiilor cauzată de bacterii polimicrobiene. Aceste bacteria se multiplică și se deplasează pe suprafața rădăcinii dintelui, producând acea substanță dură cunoscută sub numele de tartru.

Gingiile se inflamează la prezența acestor bacterii, ajungându-se chiar la pierderea dintelui, a osului, sau poate să provoace chiar boli de inimă dacă este lăsată netratată. Stomatologia laser oferă alternative pentru tratamentul tradițional.

Tratamentul tradițional pentru bolile gingivale

Protocolul tradițional utilizat constă într-un chiuretaj superficial împreună cu un detartraj cu ultrasunete pentru îndepărtarea tartrului, a biofilmului și a bacteriilor toxice de pe suprafața rădăcinii dintelui. Acest tratament tradițional poate provoca sângerări, umflături și durere.

O alternativă mai bună

Conform Asociației Americane de Stomatologie, mulți medici aleg tratamentul cu laserul în locul celui tradițional deoarece preferă o abordare non-chirurgicală în tratarea bolii parodontale. Laserele folosesc mici particule de lumină pentru a elimina bacteriile dăunătoare. Tehnologia cu laser demonstrează efectele pozitive în reducerea bacteriilor, eliminarea tartrului, reatașarea țesutului și biostimulare pentru o vindecare mai bună.

Beneficiile tratamentului cu laser

Laserele sunt considerate tratamentele de vârf pentru tratarea bolii parodontale. Avantajele acestui tip de tratament includ:

• Succesul sporit
• Reducerea anxietății pacienților
• Eliminarea zgomotul turbinei dentare
• Reducerea sângerării
• Închiderea ermetică a pungilor parodontale
• Reducerea traumei ginigiilor
• Reducerea sau eliminarea pierderii dinților
• Minimizarea umflăturii în timpul tratamentului
• Vindecarea mai rapidă

Asociația Americană de Stomatologie este optimistă în ceea ce privește rolul tehnologiei laser în domeniul stomatologic. Adresați-vă medicului stomatolog pentru informații referitoare la terapia cu laser pentru gestionarea bolilor gingivale.

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în lasere în California US.

Consultația este gratuită!

Articol preluat de pe BIOLASE