De ce să alegeți un dentist cu certificare laser pentru tratamentul ortodontic al adolescenților

Nimic nu evocă vacanța mare mai mult ca un zâmbet cu backeturi. Dacă aveți un tânăr care are nevoie de tratament orto, sau dacă dumneavoastră urmați acest tratament, luați în considerare tratamentul laser.

Laserul dentar Biolase emite o rază de energie concentrată cu o pulsație îngustă, care îndepărtează anumite zone specifice de țesut.

Unele lasere sunt destinate dinților și osului, altele se folosesc pentru țesuturile moi. Medicii ortodonți realizează cu laserele pentru țesuturi moi tot felul de proceduri cool menite să asigure confortul adolescentului.

Iată câteva dintre beneficiile stomatologiei asistate laser:

Vindecare mai rapidă

In jurul backeturilor pot apărea uneori leziuni orale, care sunt foarte dureroase. Laserul poate ajuta la desensibilizarea zonei afectate și poate accelera procesul de vindecare.

Poziționare precisă

Laserul poate fi folosit pentru a scurta inserțiile musculare dintre buze și gingii care ar putea afecta pozitia dinților. Laserul este precis, așa încât țesuturile adiacente rămân intacte.

Remodelarea gingiilor

Denumită gingivoplastie sau gingivectomie, procedura îmbunătățește aspectul estetic al dinților frontali. Uneori, după alinierea dentară nivelul gingiilor este neuniform, iar laserul poate armoniza înălțimea gingiilor pentru un aspect mai frumos.

De asemenea, în cazul dinților care sunt acoperiți de gingie în exces, iar poziționarea bracketurilor este dificilă, laserul poate înlătura rapid surplusul de țesut și scurta timpul de tratament.

Igienă mai bună

In condițiile unei igiene defectuoase, se formează țesut gingival excedentar, iar curățarea dinților poate fi dificilă. Stomatologul poate folosi laserul pentru a îndepărta acest țesut și pentru a ușura igienizarea.

Managementul durerii

Terapia laser este folosită frecvent pentru analgezie dentară. Raza laser stabilizează membrana nervilor și scade transmiterea durerii. Poate fi folosit pentru majoritatea dinților de lapte și pentru restaurări mici în cazul dinților permanenți.

Tratamentul cu laserul dioda Biolase EPIC X (940nm) este cea mai bună opțiune pentru procedurile ortodontice. Este rapid și ușor, iar majoritatea acestor proceduri necesită doar anestezie topică (fără injecție). Laserul dezinfectează pe măsură ce tratează, așa încât sângerarea, tumefacția și infecțiile sunt minime. Disconfortul este asemănător cu o arsură solară și durează numai o zi.

Un ortodont care folosește laserul îi poate oferi fiului sau fiicei dumneavoastră un tratament mai rapid, cu rezultate mai bune pe termen lung.