De ce să alegi implantul laser

Plasarea unui implant reprezintă un număr de proceduri realizate pentru recrearea unui dinte lipsă.

Aceasta reprezintă cea mai avansată metodă de înlocuire a unui dinte pierdut din diferite motive, cum ar fi: o carie, o boală parodontală sau un traumatism. Această procedură reprezintă, de fapt, înlocuirea rădăcinii dentare cu un material compatibil din titan pur, de cea mai bună calitate.

Este important pentru tine să știi că atunci când pierzi un dinte, chiar dacă este un molar și este posibil să nu simți neapărat nevoia să-l înlocuiești, riști să pierzi osul, acesta începând să se retragă foarte rapid. Pierderea dintelui va afecta în timp și ceilalți dinți, care vor începe să se deplaseze pentru acoperirea spațiului rămas gol. Astfel, dinții migrează, spațiul se închide, iar apoi costurile și durata de tratament sunt mult mai mari.

Cu ajutorul laserului, procedura de plasare a implantului este una ușoară, cu rezultate predictibile și disconfort minim pentru pacient și poate fi realizată într-o singură ședință.

Avantajele utilizării laserului în implantologia dentară:

• Evitarea folosirii bisturiului
  • Sângerare minimă
  • Dezinfecția neoalveolei în care urmează a fi inserat implantul
  • Stimularea vindecării osului
  • Scurtarea perioadei inflamatorii de după plasarea implantului – o vindecare mai rapidă
  • Fără durere post-operatorie
  • Scurtarea timpului de integrare a implantului datorită stimulării de os nou în jurul spirului (osteogeneză)

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)