De ce sunt sensibili dinții la frig?

În cazul în care o simplă plimbare iarna îți provoacă o durere dentară, atunci este posibil să ai dinți sensibili. Potrivit Academiei de Stomatologie Generală, cel puțin 40 de milioane de adulți suferă de dinți sensibili în Statele Unite ale Americii.

Problema este una comună și în România și este tratabilă! Pacienții se plâng cel mai des de o explozie bruscă de durere atunci când dinții sunt expuși la aer rece sau la temperaturi scăzute.

Dinții fericiți au un smalț care protejează dentina (care este mai moale), iar rădăcinile dinților sunt protejate de gingii. Dacă smalțul este erodat sau gingiile s-au retras, dentina poate fi expusă. Dentina conține niște tuburi microscopice care duc la pulpa dintelui, iar în cazul dinților sensibili aerul rece se deplasează prin acele tuburi și ajunge la nervii din interiorul dintelui.

Unii factori care pot contribui la durerea de dinți sunt:

• Periajul prea dur
  • Utilizarea unei periuțe de dinți cu peri prea tari
  • Retragerea gingiilor
  • Măcinarea dinților
  • Dinți fisurați
  • Gingii inflamate
  • Încleștarea maxilarului
  • Pasta de dinți pentru albire
  • Acumularea de tartru
  • Alimentele acide
  • Smalțul subțire
  • Tulburări de alimentație

Durerea cauzată de dinții sensibili poate fi gestionată cu ușurință. Uită-te la pasta de dinți! Alege una care cu flour concepută pentru dinții sensibili care oferă beneficii terapeutice.

Nu uita să folosești o periuță de dinți cu peri moi pentru a evita un periaj puternic. Pentru cele mai bune rezultate programează o consultație. Stomatologul tău îți poate oferi numeroase tratamente medicale avansate care te pot ajuta în sezonul rece.

SURSA

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)