Fiecare lună este luna igienei orale

Este nevoie de doar șase minute pe zi pentru o gură fericită și sănătoasă! Folosește aceste trei sfaturi simple pentru a obține o sănătate orală bună pe parcursul întregului an:

Folosește ața dentară pentru dinții pe care vrei să îi păstrezi!

Curăță spațiul dintre dinți înainte de periere. Obișnuiește-te să folosești ața dentară pentru înlăturarea alimentelor la care nu ajungi cu periuța de dinți. Dacă ai nevoie de ajutor, pentru sfaturi de utilizare întreabă medicul stomatolog.

Periază-ți dinții de două ori pe zi

Periază-ți întotdeauna dinții câte două minute zilnic, de două ori pe zi. Studiile au demonstrat că periajul care durează două minute este cel mai eficient în eliminarea plăcii bacteriene care cauzează carii și boli gingivale. O tehnică de periere corectă va curăța dinții și gingiile în mod eficient – poți utiliza atât o periuță manuală, cât și una electrică. Întreabă medicul stomatolog care este cea mai potrivită pentru tine! PS: nu uita că și limba trebuie periată!

Clătește la final cu apă de gură!

Chiar și mașina de spălat are nevoie de clătire la final, așadar nu uita să îi acorzi și gurii tale aceeași atenție la detalii. Asociația Dentară Americană a emis un nou aviz cu privire la beneficiile pentru sănătatea orală, prevenirea și reducerea plăcii bacteriene și a bolilor gingivale cu apa de gură. În plus, aceasta o să îți facă respirația plăcut mirositoare. Alege o apă de gură potrivită și utilizează conform instrucțiunilor.

Medicul tău stomatolog este disponibil pentru a te ajuta să ai o igienă mai bună! Dacă au trecut mai mult de șase luni de la ultima vizită la cabinet, programează o consultație chiar astăzi!

SURSA

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în lasere în California US.

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)