Laserul - soluția cea mai delicată ce rezolvă marile probleme create de dinții mici

Cele mai comune proceduri pedodontice pot fi acum realizate într-un mod minim invaziv, uneori fără utilizarea unui anestezic local!

• Frenectomie pentru sugari și copii
  • Expunerea dinților neerupți
  • Reconturare și remodelare gingivală
  • Ameliorarea durerii cauzate de ulcerul aftos
  • Multe altele!

Experiența pacientului și a părintelui este ușurată prin oferirea unei experiențe dentare cât mai line, de la început până la sfârșit!

• Este redusă semnificativ utilizarea turbinei dentare, a acelor, a copcilor și a anesteziei
  • Amorțeala post-operatorie, durerea și umflarea sunt diminuate
  • Într-o singură vizită se pot efectua mai multe proceduri, fiind astfel necesare mai puține programări

Cu laserele WaterLase iPlus și EPIC X folosite în cabinetul nostru, ne asigurăm că pacienții au parte de o experiență dentară mai blândă, ajutându-i să-și deschidă calea spre o sănătate orală care durează întraga viață!

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în lasere în California US.

Consultația este gratuită!
   +40723.726.125 |   +40721.773.377