Stomatologia laser pentru implanturile dentare

Implanturile dentare sunt opțiunea potrivită pentru înlocuirea dinților lipsă, iar medicii care utilizează lasere sunt o alegere excelentă. Tratamentul laser are numeroase avantaje clinice comparativ cu metodele clasice (bisturiul), inclusiv un control mai precis pentru medic și un confort sporit pentru pacient.

Laserele stomatologice sunt dispozitive medicale care folosesc un fascicul de lumină pentru tratarea țesutului. Termenul de LASER este un acronim pentru Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation(amplificarea luminii prin emisia stimulată de radiație).

Lumina obișnuită, cum ar fi cea a unui bec, are numeroase lungimi de undă și se răspândește în toate direcțiile pentru a lumina întreaga cameră. Lumina laser, pe de altă parte, are o anumită lungime de undă. Puterea sa este concentrată într-o mică rază și creează o lumină cu o intensitate ridicată. Laserele au o mare precizie și se pot concentra pe zone foarte mici, datorită acestui fapt fiind ideale pentru intervențiile chirugicale în locul unei turbine dentare sau a unui bisturiu.

Laserele reprezintă o metodă sigură și sunt utilizate în numeroase proceduri medicale, inclusiv pentru tulburarea ATM (articulația temporo-mandibulară), îndepărarea petelor solare, a tumorilor, tratarea herpesului, a afecțiunilor gingivale, chirurgie plastică și multe alte proceduri chirurgicale.

Laserele lucrează într-un mod eficient și minim invaziv pentru a le oferi pacienților o experiență dentară mai blândă și mai confortabilă. Fasciculul de lumină al laserului BIOLASE WaterLase iPlus utilizat și în cabinetul nostru are o fibră optică atașată la o piesă de mână, iar sunetul pe care acesta îl face reprezintă chiar o plăcere comparativ cu vibrațiile si zgomotele produse de turbina dentară.

Laserele sunt o alternativă sigură și blândă la instrumentele dentare tradiționale. Ele le permit medicilor stomatologi să realizeze proceduri complexe, să reducă sângerarea, să diminueze disconfortul post-operator, să reducă riscul de infecție și să obțină o vindecare mai bună și mai rapidă.

Programați-vă chiar astăzi o consultație!

SURSA

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în lasere în California US.

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)