Tratamentul parodontal cu laserul

Într-un anumit punct din viață, o mare parte dintre oameni suferă de o formă de afecțiune parodontală.

În ciuda faptului că există metode avansate de tratament, durerea și complicațiile post-chirurgicale sunt destul de comune.

Aceste neplăceri pot fi evitate cu ajutorul tratamentului laser.

Protocolul laser vă oferă o alternativă benefică - un tratament sigur, eficient și mult mai plăcut! Cu ajutorul laserului accesul la pungile parodontale este mult mai facil, având numeroase beneficii:

• minim-invaziv
  • confort sporit
  • permite tratarea unei zone anume sau a întregii cavități orale
  • vindecare rapidă
  • tartrul subgingival se îndepărtează mult mai blând

Studiile au demonstrat că efectuarea chiuretajului cu convenționalele chiurete lasă țesutul dilacerat și nu îndepărtează în totalitate țesutul de granulație (infectat) - acest lucru îngreunează regenerarea țesutului. Cu ajutorul ședințelor repetate de chiuretaj laser, rămâne în urmă o linie uniformă a epitelului fără resturi de țesut de granulație, reducând foarte mult timpul de vindecare.

Laserul reprezintă o metodă eficientă și o alternativă mult mai confortabilă la tratamentul tradițional. Prin combinarea energiei laserului cu un spray apă, tehnologia laser acționează asupra țesutului fără leziune termică, iar tu te poți bucura de un tratament mult mai blând, fără traume pentru țesut.

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la  Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite

Gentle Dentist DOROBANTI

Str. Constantin Aricescu Nr.36, Sector 1, Bucuresti
*(Strada cu sens unic paralela cu Putul lui Zamfir si George Calinescu - Zona Dorobanti.)

Bulevardul Corneliu Coposu Nr.7, Bl. 104, Sc. 2, Ap. 47, etaj 5, (interfon 047), Bucuresti Sector 3 (Zona Unirii)