CARIILE

Tratamente carii dentare fără freză, fără anestezie, fără durere!

STOMATOLOGIE LASER - Fără freză! Fără anestezie! Fără durere! „WaterLase” este cea mai avansată tehnologie stomatologică laser disponibilă astăzi în lume, care folosește energia laserului și a apei într-un mod minim-invaziv!

Sistemul „HydroPhotonics” specific laserului permite tratamente stomatologice pentru copii și pentru adulți fără: anestezie, vibrație, zgomot, miros și presiune asociată turbinei stomatologice.

Care sunt motivele pentru care ar trebui să alegi tratamentul cariilor cu laserul?

• Sensibilitatea și durerea sunt aproape inexistente
  • Laserul nu va afecta niciodată țesutul sănătos și va elimina doar țesutul afectat
  • Nu există niciun risc de microfracturi în smalț sau în dentină
  • Laserul sterilizează țesutul
  • Plombele vor avea o durată de viață mai îndelungată deoarece laserul va permite o adziune mult mai bună a materialului de obturație la dinte
  • Ideal și pentru copii, care nu se vor mai speria de zgomotul asociat turbinei dentare
  • Cantitatea de anestezic utilizată va fi mult mai mică (în unele situații se poate face tratamentul fără anestezie)

Tratament carii clasa V cu LASERUL WaterLase iPLUS - Fără freză! Fără anestezie! Fără durere!

Waterlase iPlus este laserul dentar no.1 în lume și poate înlocui cu succes freza dentară, pentru un tratament eficient și confortabil.

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite.

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți)