Clinica Advanced Gentle Dentist îți oferă o alternativă la chirurgia convențională – chirugia laser.

Cu ajutorul laserului, tratamentul chirurgical va fi eficient, mult mai rapid, iar vindecarea va dura mult mai puțin timp. Un avantaj major al acestor intervenții îl reprezintă sterilizarea țesuturilor asupra cărora s-a intervenit.

În majoritatea inervențiilor realizate cu laserul nu mai este nevoie de fire de sutură, bisturiu, nu există sângerare sau durere.

De ce să alegi un tratament de chirurgie laser?

• Te vei bucura de un confort fizic și psihic ridicat
  • Nu va mai exista durere sau edem (umflătură) în cele mai multe situații
  • Sângerarea nu va exista sau va fi minimă
  • Procedura va fi realizată într-un timp mai scurt
  • Sunt reduse semnificativ șansele de complicații postoperatorii
  • Este cea mai precisă și eficientă metodă de chirurgie disponibilă în stomatologie

Ce proceduri chirurgicale pot fi realizate cu laserul?

• Inserarea implantului (fără bisturiu, cu sângerare minimă și fără niciun fel de durere post-operatorie)
  • Extracția molarilor de minte, în special cei incluși (cu anestezie mai puțină și cu o sângerare minimă în timpul, dar și după extracție)
  • Gingivectomie (cu sângerare minimă, fără suturi și cu o recuperare rapidă)
  • Frenectomie (fără sângerare și cu o vindecare mult mai rapidă)
  • Tratarea periimplantitei (fără fire de sutură și fără disconfort)

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți.)