EXTRACȚIE LASER

Cu ajutorul laserului extracția dentară poate fi realizată acum cu un confort mult mai ridicat pentru tine

Unul dintre cele mai importante aspecte ale extracției laser este reprezentat de refacerea osoasă și grăbirea procesului de vindecare și de refacere. Chiar și copiii vor îndrăgi laserul datorită lipsei sensibilității și a durerii – procedura se realizează fără contact cu dintele, iar zgotele și vibrația nu mai există!

De ce să alegi extracția realizată cu ajutorul laserului?

• Minim-invaziv
  • Nu mai este nevoie de utilizarea bisturiului
  • Cantitatea de anstezie utilizată este mai mică
  • Procesul de vindecare este mult mai rapid
  • Atât în timpul intervenției, cât și după, sângerarea este mult mai mică
  • Laserul nu va afecta țesutul sănătos
  • Nu mai este nevoie de clește
  • Fără turbina dentară
  • Fără instrumente care fac zgomot și vibrează
  • Reduce considerabil șansa de complicații post-operatorii
  • Reduce edemul (umflătura) post-operatorie

Laserul se utilizează cu succes în extracția molarilor de minte erupți, semi-incluși și incluși. Aceștia NU ne sunt necesari în procesul de masticație și sunt dificil de igienizat din cauza poziționării lor. Se poate întâmpla de multe ori să nu aibă spațiul necesar pentru dezvoltare, iar ceilalți dinți vor fi înghesuiți din cauza apariției acestora.

Ce înseamnă asta mai exact? Dinții tăi se pot strâmba din cauza apariției molarilor de minte care nu au spațiu suficient pe arcadă.

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite.

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți)