ENDODONȚIE LASER

Tratamentele stomatologice pot avea de acum o rată de succes mai mare datorită sterilizării canalelor cu laserul.

Laserul oferă numeroase beneficii atunci când este folosit în cadrul tratamentelor stomatologice.

Alternativa este acum disponibilă: laserele îndeplinesc în mod eficace numeroase proceduri, într-un mod minim invaziv.

Laserul oferă o rată mai buna de eliminare a bacteriilor din spațiul endodontic (o mare parte din bacterii se află în interiorul canalelor secundare/laterale, acestea fiind mult mai puțin accesibile prin metode tradiționale).

Poți vedea mai jos cum acționează laserul în tratamentul canalelor:

Laserul stomatologic diminuează sensibilitatea post-intervenției.

Avantajul folosirii laserului: NU există risc de contaminare incrucisata!

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite.

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți)