Biostimulare LASER

Biostimularea laser este utilizată în medicină încă din anii ’80, iar în stomatologie se folosește pentru a grăbi vindecarea țesuturilor afectate în timpul diverselor tratamente, dar și pentru a reduce durerea.

Cum funcționează biostimularea?

Biostimularea este tratamentul prin care energia luminii, emisa de LASER, produce un răspuns biologic. La nivel celular, metabolismul crește, stimulând creșterea de ATP (combustibilului celular), îmbunatățește respirația celulară, favorizează sinteza de colagen, favorizează drenajul limfatic pentru a reduce edemul, are efect antiinflamator prin scăderea sintezei de histamină și crește producția locală de endorfine. Această creștere a metabolismului local normalizează funcționarea celulară și produce vindecare tisulară.

Aplicată în parodontologie, ea este folosită pentru a accelera procesul de revascularizare a gingiilor și a parodonțiului. În fazele inițiale, LASER-ul scade fuxul sangvin catre zona supusă intervenției parodontale pentru a favoriza formarea cheagului de sânge, iar apoi crește microcirculația sangvină pentru a grăbi procesul de vindecare.

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la Advanced Gentle Dentist.
Consultația este gratuită!

Brosura Parodontologie

Stomatologie fara Durere prin InhaloSedare!" "Transforma anxietatea dentara intr-o stare calma si relaxata"

Stomatologie laser copii fara durere, fara sangerare. Medici pedodonti si ortodonti specializati