PERIIMPLANTITA

Ce este periimplantita?

Periimplantita este o boală cauzată de infecția implantului dentar, prin care acesta își pierde stabilitatea. Mai exact, se pierde osul din jurul implantului. Această boală avansează și duce la pierderea implantului.

Care sunt semnele clinice pentru periimplantită?

• sângerare gingivală în jurul implantului dentar
  • uneori durere

Diagnosticarea se poate face în urma investigațiilor imagistice - doar prin radiografie se poate oberva resorbția osoasă din jurul implantului.

Care sunt cauzele apariției periimplantitei? Ce contribuie la pierderea implantului dentar?

• afecțiunile medicale (cum ar fi diabetul)
  • fumatul
  • igiena precară
  • implant de slabă calitate
  • inserarea greșită a implantului (un protocol chirurgical eronat)
  • o protezare incorectă a implantului (coroana care se pune pe implant nu este corect adaptată)

Avantajele utlizării laserului Waterlase:

• cea mai eficientă metodă de tratament
  • fără lambou, incizie sau bisturiu
  • fără suturi
  • nu necesită o recuperare post-intervenție (așa cum se întâmplă în urma tratamentului chirurgical tradițional)
  • cea mai eficientă metodă de îndepărtare a țesutului de granulație (a infecției) din jurul implantului și de promovare a formării de os nou
  • soluție minim invazivă (nu mai este nevoie de o intervenție chirurgicală pentru expunerea în totalitate a defectului osos, cauza apariției periimplantitei)
  • fără disconfort în timpul intervenției și post-tratament

Această afecțiune este deseori asimptomatică în faza incipientă, iar identificarea se face de multe ori atunci când se află deja într-un stadiu mai avansat. Tocmai de aceea este importantă igiena, dar și vizitele regulate la medicul stomatolog pentru a putea fi identificată și tratată la timp.

Periimplantita reprezintă o problemă din ce în ce mai frecventă în domeniul implantologiei orale la nivel mondial. În România, rata de eșec a implanturilor dentare se estimează a fi de aproximativ 25% și din ce în ce mai multe implanturi suferă de complicații (mucozită sau periimplantită).

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite.

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți)

Brosura Periimplantita

PARODONTOLOGIE LASER

Laserul tratează eficient și minim invaziv boala parodontală. Protocolul integrat prezintă cea mai avansată metodă de tratament.