Airflow și periaj profesional

Curățarea profesională are ca scop prevenirea cariilor, a afecțiunilor gingivale și a sensibilității dentare.

După ce depozitele mari de tartru au fost îndepărtate, urmează îndepărtarea particulelor fine de tartru ce fac suprafața dinților aderentă pentru bacterii. Această etapă este realizată cu ajutorul unui aparat numit Air-Flow, ce curăță dinții, spațiile interdentare și lucrările protetice într-un mod eficient și confortabil. Acest lucru se întâmplă datorită unui jet fin de apă ce conține o pudră specială, asemănătoare bicarbonatului de sodiu. Astfel, se încetinește procesul de aderare a plăcii bacteriene la suprafața dinților.

În final, pentru a obține dinți perfect curați și luciosi, se realizează periajul profesional. Acesta se face cu ajutorul pastei de profilaxie, ce conține particule cu diverse arome și granulații (medii și soft – în funcție de sensibilitatea dinților) și a cupelor speciale de silicon sau periuțelor cu peri moi.

Periajul profesional nu are doar un efect profilactic și terapeutic, dar si unul estetic, deoarece îndepărtează toate colorațiile alimentare depuse de-a lungul timpului (colorații apărute din cauza cafelei, a ceaiului, a vinului și a sosurilor colorate).

Ca o măsură de protecție, la sfârșitul tratamentului, pentru întărirea structurii smalțului, se aplică un strat subțire de lac protector ce conține fluor - un agent care luptă împotriva bacteriilor ce cauzează caria dentara - sau unul ce conține proteine din lapte, ce are ca rol remineralizarea smalțului.

Pentru detalii și programări, adresați-vă medicilor de la Advanced Gentle Dentist.
Consultația este gratuită!

Brosura Parodontologie

Stomatologie fara Durere prin InhaloSedare!" "Transforma anxietatea dentara intr-o stare calma si relaxata"

Fara Freza! Fara Anestezie! Fara durere! Pentru copii si adulti FARA: anestezie, vibratie, zgomot, miros si presiune asociata turbinei stomatologice!