STOMATOLOGIE LASER PENTRU COPII

Stomatologie laser pentru copii: fără freză, fără anestezie, fără durere!

Copiii pot fi speriați, anxioși și necooperanți în ceea ce privește tratamentul stomatologic.

Factorii care contribuie la starea lor de anxietate sunt:

• Sunetul frezei
  • Ideea de anestezie prin injectare
  • Durerea asociată presiunii, vibrației și efectului termic pe care ablația mecanică (freza) le generează pe dinte

Ce beneficii aduce laserul?

Tehnologia laser elimină de cele mai multe ori necesitatea administrării de anestezic prin injectare, nu generează nici zgomotul specific frezei, vibrația sau presiunea pe dinte.

Copiii acceptă mult mai ușor aceste tipuri de tratament, mulți dintre ei fiind chiar încântați sau curioși cu privire la tehnologia laser.

Pe lângă confortul sporit pe durata tratamentului, există și avantaje clinice clare, respctiv:

• O ablație foarte eficientă și selectivă (laserul îndepărtează cu predilecție țesutul afectat, lăsând țesutul sănătos integru)
  • O decontaminare perfectă a cavității (cariei) scăzând astfel riscul de recidivă a cariei

„WaterLase" este cea mai avansată tehnologie stomatologică laser disponibilă astăzi în lume, care folosește energia laserului și a apei pentru un tratament stomatologic cât mai blând.

Sistemul „HydroPhotonics" permite tratamente stomatologice pentru copii fără: anestezie, vibrație, zgomot, miros și presiune asociată turbinei stomatologice!

Reduceri pentru pacienții copii cu frați și surori ce urmează tratamente stomatologice în cadrul clinicilor noastre!

Medici specializați PEDODONȚIE și ORTODONȚIE (aparate fixe și mobile).

Pentru detalii și programări, adresează-te medicilor de la Advanced Gentle Dentist, specializați în stomatologia laser în Germania și în Statele Unite.

*(Strada cu sens unic paralelă cu Puțul lui Zamfir și George Călinescu - Zona Dorobanți)